en orolig nattsömn...

...ja inatt har jag sovit oroligt. Jag fick ett samtal ganska så sent inatt, tänker inte säga ifrån vem men jag vart både ledsen arg och orolig för personen i frågans skull. Jag kände mig så hjälplös som inte kunde göra mer än att lyssna.
Sen när vi lagt på telefonen så kunde jag inte somna om ordentligt, jag låg bara och var orolig för personen, ville inte att han/hon skulle vara glad och inte ledsen. Tillslut fick jag ett sms där det stod att det mesta hade ordnat sig. Men jag kände fortfarande hur ont det måste ha gjort.

Efter detta så fanns det bara två saker/"ordspråk" som cirkulera i mitt huvud saker som har varit inprintat i mitt huvud sedan jag var en liten liten flicka dels "Rör inte min kompis", det har följt med mig sen barnsben, jag kommer ihåg att jag hade en liten brosch på min jeansjacka där det stod exakt "rör inte min kompis". Sedan så tänkte jag jag på det Grynet alltid säger ( ja, jag älskade grynet när jag var yngre, har till och med hennes film jag brukar kolla på när jag behöver piggas upp) " Ta ingen skit" . Det är det bästa någon någonsin har sagt.

Nu måste jag packa, fixa & trixa om jag ska hinna med tåget...

ciaoooo


Kommentarer
Postat av: jensa

gud var jobbigt :(



ja de där ordspråken känner man ju till, de äger.

2009-07-10 @ 12:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0