I did it...

...jag hittade en kjol & ett spetslinne som jag inhandlade idag när jag sprang en sväng på stan. Det vart bara en lite penning. H&M har bra priser tycker jag, kläderna är förbannat fina också. Jag har H&M dille och har haft det ett tag, det märktes när jag fick "årsrapporten" jag var guldkund. Toppen kan man säga! Ne nu ska ni få ett smakprov av lördagens outfit, personalfest vankas.



tänkte att det kunde bli snyggt med svarta strumpbyxor, svart kavaj. En snygg bh eller en body vi får se hur pass vild & vågad jag känner mig kvällen till ära. Skor återstår att se kan bli vadsomhelst beror också lite på knäts skick.

Rihanna - What´s my name delar med mig av lite bra musik såhär på kvällen. Love this song.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0