Highligths 2013...

...några små highligths jag ser fram emot i år är att jag fyller 25 år (ingen som helst åldersnoja alls). Jag ska på en lanseringskryssning med Norwegian Breakaway som utgår från Amsterdam (ska berätta någon dag om vad en lanseringskryssning är). I maj ska jag på en studiekryssning som utgår från Barcelona och kör vidare till Palma Mallorca, Valencia och avslutar i Civitevecchia i Rom. Bon Jovi på stadion ska vi se. I juni blir det att återvända till Stadion för Summerburst. I slutet av juli ska jag och syster ta en sista minuten. Mycket möjligt kan det bli att jag och Mathilda gör en favorit i repris på hennes födelsedag dvs London baby!

Kan ju säga att jag gillar att vara på resande fot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0